Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

måndag 22 juli 2013

Ny telefon

Så tillslut när maken försökt ringa och smsa utan framgång tillräckligt många gånger fick jag min iPhone! Det måste gå fullständigt åt helvete innan nåt händer i vår familj. Jag har tänkt att skriva om vår semester men jag tror inte att tangentbordet på telefonen håller för det...

Istället vill jag berätta att dagen ägnats åt art hitta en väska som rymmer en iPhone4 med damm och stöttåligt skydd som dessutom har fack för kort och pengar. Lyckades inte såklart.
Men den har lite bättre skydd än innan och jag får söka vidare.

Dessutom fick jag räkor till lunch och vi handlade lammfile på slaluhallen som vi grillat till perfektion i kväll. Och jag fyndade tre klänningar på Gudrun Sjöden. Vi var lite sena till parkeringen så maken var lättövertalad...jaja, ta alla om du inte kan välja! Bra för miljön tror jag om man jämför med HM och annat. 

Idiotiskt att försöka blogga på en telefon! Återkommer med semesterbilder en annan dag..





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar