Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

onsdag 27 november 2013

Halva veckan gjord...



Och det går lite för snabbt...snart är det första advent och sen vips är julen här. Jag har ju knappt hunnit fundera på jul. Jo jag vet var jag ska vara och i helgen köpte jag julklappar till de flesta som ska närvara. Några stackare som är svåra. Barnen vill ju bara ha pengar men det får de inte. Tji...jag älskar julklappar. Mest att slå in dem i fina papper och göra julklappsettiketter. Och rosetter i naturmaterial och helst matcha julgranens senaste kulor. Men i år ska vi inte ha nån gran. Och inte känns det jätteviktigt att rota fram alla adventssakerna på vinden. Men jag tjyvstartade lite härom dagen med nyinköpt adventsljus och fjolårets sista glöggdroppar...fortfarande gott.



Idag fick jag gjort massor på jobbet. Satt i den nya lokalen på gymnasiet och pratade med kollegan Anette. Väldigt mysigt. På eftermiddagen blev det lunch på kommunhuset innan jag hade en riktigt trevlig workshop i iPad. Kul och väldigt uppskattad. Sista kommentaren från en glad deltagare var "redan slut? Jag hade kunnat sitta tre timmar till med dig direkt"  det värmer i hjärtat att få så där spontan och direkt positiv feedback.

Tyvärr orkade jag inte åka till stallet, Nattis blev dålig så hon kunde inte heller åka till stallet. Jag tror Fabian får en härlig vilovecka den här veckan för i morgon om hon inte orkar rida blir det också vila och på fredag med... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar