Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

torsdag 13 december 2012

Lucia

Det var kallt och stjärnklart. Jag började inte framför tv's lucia tåg för jag var trätt och sen. Och inte en enda gång under hela dagen hörde jag en enda sång...jag åt några pepparkaka i all välmening förövningar satt jag mest och njöt av att det vare en kortare arbetsdag och att jag fick gjort det jag skulle.

Så mycket mer var det inte förrän jag kom till stallet. Då var det mycket jobb! Mocka, fixa foder...pimpa pålle för lucia tåg...

Fyra små ponnyer och deras ryttare. I mörker och kyla, genom skogen och runt i Hallens bostads område för att glädja en och annan liten unge. Det var mysigt. Fabian var mycket snygg i tomteluva, bjällror och röd strumpor. Johan i stallet fotade och om jag får tag på bilderna ska jag genast lägga upp dem. Här är en bild på oss efter :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar