Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

måndag 25 mars 2013

Packad igen

Det är värst vad man är packad hela tiden nu för tiden. Den här gången lite i sista minuten. Fast det är ju som vanligt med mig. Vart är resväskan? Vad behöver man ha med sig. Om man tar den lilla Resväskan och inte handlar går det bra. Annars inte. Bröllop ska man på i Manchester ungefär. Det ska bli väldigt trevligt både att gå på fest och klä upp sig lite och att kusinen äntligen ska få till det men en perfekt fru. Och så kommer syster dit också så det blir fest på alla sätt.

Jag borde ha förberett mig tidigare men i morse skulle Fabian skos. Och Mats fick en kurs i lastning under tiden för Nattis och Thea ska tävla på fredag när jag är bortrest. Det gick fint, han var en naturbegåvning i transport hackning om det nu inte var nybörjar tur. Fabian fick ett pass NH i paddocken innan Nina kom och hon var väldigt nöjd. Fabian stod nämligen helt still utan att vara otålig hela skoningen idag vilket han inte brukar göra. Så det är nya planen...

Jag jobbade naturligtvis sent också så när klockan var en bit efter sju började jag packa för England. Stor risk att man glömmer det mesta. En dag kvar innan ledigheten nu då. Det är härligt med vår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar