Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

tisdag 7 juni 2011

Tisdagsångest

Mest för att jag måste ladda över mina bilder från min dator till en hårddisk för att byta ut den imorgon. tusentalsbilder...och tänk om de försvinner? Eller hur ska man göra för att inte ha dem dubbelt? Tänkte så smått att jag skulle sortera men efter att ha kastat massor av bilder blev jag plötsligt osäker...tänk om just de filerna innehöll just den bilden (som jag glömt bort att jag hade) som jag inte kan leva utan? Ångest. Jag tror att man kan säga att jag lider av en lätt släng av fotofobia eller nåt.

Dottern fick hemlängtan på skolresan igår. Försökte ringa till sina sovande föräldrar men hade givetvis glömt Mors telefonnummer. De andra telefonerna ligger bestämt på nere våningen för att inte störa. Halv ett hade hon ringt ett par gånger så jag undrade allt om något hänt. Nu var det många barn som hade hemlängtan och en del som faktiskt åkte hem på kvällen därför...Vårt stackars barn får ju bli härdat som vanligt...fast hon har inte ringt på hela dagen så jag tar förgivet att hon har det bra idag.

Jag fick en härlig massage hos Massör Maggan i stället fören ridtur. igår kunde jag inte titta åt vänster,det kan jag idag. I morgon hoppas jag verkligen att jag kan rida en sväng för det blir sista dagen förutom hemresan.
Maken hade köpt fina drakar till mig och trädgården, svärmor kom från USA och vi har ätit tårta... Undrar om jag glömt något?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar