Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

tisdag 17 juli 2012

motion

Idag har jag faktiskt fått en hel del motion. Även om det bara blev en kort tur med Figgo. Jag provgick mina nya skor och bortsett från att det blev lite skavsår och att det känns lite i benhinnorna var de väldigt bekväma. Ny vet jag att min promenad är 4.79 km lång, jag har gissat på 5 blankt men jag gick lite snabbare  än vad jag trodde, runt 9km/timmen. Intressant information...man kan ju lägga ut den på Facebook också förstod jag...dessa Appar.

Jag fick världens godaste yogurt och bärglass av min Dotter till mellanmål innan jag åkte till Kungälv för att shoppa på tre hästar. ÄNTLIGEN fick jag köpt mina cavalletistöd. Sen åkte jag alltså med Sussie för att titta på en häst. Så mysig den var. Hade det inte varit för att Nattis är för liten hade det varit en häst för mig...


Framåt men helt stabil i huvudet. Jag fick låna Sussies hjälm ch stövlar så jag fick mig en tio minuters stund i sadeln. Väldigt mysigt även om min klädsel var mycket ovanlig och lite speciell...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar