Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

onsdag 30 januari 2013

London calling

Sitter äntligen i foajén till ett flottare hotell och är uppkopplad! Oj vad handikappande det är att inte ha nätverk på telefonen... Hotellet vi bor på är bland de absolut värsta jag sett. Badrummet är en plastlåda och för att få plats att sitta på toa får dörren vara öppen...startade starkt med att hitta ett mönster i sängen...påminner om nåt ställe som man bort på som tonåring.

Frukosten är klassisk engelsk men ok och sängen är faktiskt bekväm. Igår var vi lediga mest. Litet studiebesök på svenska skolan på förmiddagen bara. Vid ägnade dagen åt shopping såklart för det kommer vi inte hinna nästföljande dagar. Vi åt på Jamie Oliver på kvällen och spenderade hela veckobudjeten på god mat och gott vin! En riktigt trevlig kväll som avslutades på puben så nu har vi gjort det.

Idag är vi pålägg till BETT mässa och i kväll blir det lugnt och en god middag bara. Imorgon däremot blir det först mässa och sen mingel med LIN. Blir nog väldigt trevligt. Hade behövt gå tillbaka med en jacka som inte riktig passar också nån gång emellan alla föreläsningar!.

Nu är vi på väg så jag får uppdatera annan gång

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar