Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

måndag 28 januari 2013

Och nu till något helt annat...

Då har jag packat klart. Väskan jag såg fram emot att använda var liten som en nessesär så det blev till att rota fram en annan. Hade lånat en lagom väska fån mamsen men när jAg drog i hop dragkedjan på den var den trasig...( förutsatt att den var svart och lila kantband, annars var det våran som var sönd) letade desperat efter en annan och kom till slut fram till att det fick bli resväska model större.

Hr du packat frågade dottern i går....nej inte än. Nu då? Nu då. NEJ DET ÄR INTE BROTTOM!
Nu är det plötsligt lite brottom av den gamla vanliga anledningen. Men det mesta är packat, nödproviant inköpt, middag äten, hästen riden...

Svårt att rida idag för vi fick styltor trots sulorna...hoppas hovis sätter dem bättre på måndag. Jag fick prova en gelpad ån Ronja och den funkade kanon. Fast det regnar småspik på oss såklart...men det är mysigt ändå på något sätt.

Nu stäng jag av WIFI och klär på mig jackan. Skulle jag råka hitta nåt kaffe med gratis wifi uppdaterar jag, annars hörs vi om en liten vecka!

1 kommentar:

  1. Nej min är inte svart med lila kantband. Blå är min och vet inte vem som lånat annars.
    puss/mamsen

    SvaraRadera