Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

onsdag 13 juli 2011

Prisvärt.

Vi var på spa igår. Det var inte storleken på rummet som mini syftade på fast det kunde man tro. Hade vi varit fler än tre personer hade vi inte fått plats. För ynka 650 spänn fick vi således ett fotbad och skrubb som killade vansinigt. Därefter en ansiktsmassage och behandling som nockade totalt. Eller om det var fiskmåsarna och havsvågorna som gjorde det? Jag var helt borta efter och njöt av att bara sitta. sen var det rygg massage ost, kex frukt och vatten. Det var fint i rummet och sällskapet förhöjde ju onekligen upplevelsen. Kanske även ölen och maten vi fick innan? Nej det måste ha varit sällskapet.

Jag skulle verkligen behöva ta mig i kragen och börja träna lite igen...jag tränar mest på att plocka ogräs och dricka vin just nu. Idag blev det inget vin förstås men om jag inte har helt fel blir det mer av den varan nästa vecka. Det är ridläger på gång med mina kompisar och Dotterns kompisar. Ett riktigt bra upp lägg men tyvärr ser inte moder natur ut att le med sina vackraste solskens kvällar. Det ser ut att bli i hållande regn...inget ridhus och fuktiga små stugor. Det får bli ett par glas vin på kvällarna för att hålla modet uppe, det är helt klart.   

Nu har jag tagit bort ett par meter av döda buskar mellan grannen och oss bara för att tvinga mig att fatta beslut...5 meter? 8 merter? 120 cm? 160?...3000 kr eller 5000? har vi råd? blir det fint...jag får nog tänka lite till....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar