Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

torsdag 18 augusti 2011

gisses...

Kroppen protesterar skarpt mod den behandling dess ägare/inneboende utsätter den för! Först en dö tung uppstarts vecka, sen en fixar dag vid datorn fram och tillbaka till jobbet för att fixa lite dator strul för ett par kollegor och allmänt sitta i telefon för att fixa mitt eget dator strul. Kan ni förstå att de ger mig en dator utan Webb kamera?! Jag ska ju hålla kurs i skypande och annat viktigt...Jag hade ju dessutom tänkt träna på det över Atlanten innan. Jag har ju redan skickat över min utbildnings partner...Hon borde få betalt för väntetid;)

Det går väldigt fort och jag hinner inte riktigt så mycket på mina Digitalkompetens dagar som jag hoppas, men det är väldigt roligt och känns inte alls som jobb på något vis. Det är bra för jobbet känns desto mer som jobb...

Idag drog dessutom ridsäsongen igång med ett uppstartsläger på Råda. Hästarna är ganska igång redan så det är mest ryttarna som ska sättas i gång. Jag hade önskat Fabienne, Salea, Simba eller i nödfall Ned...Jag fick Simba och det är jag nöjd med. Han är väldigt stor. Och väldigt mycket häst både i handen och i magen. Vi började rida ut 20 minuter och sen red vi drygt en timme så kroppen är helt slut. Massor av linnement på ryggen fick det bli. Simba är en pärla, Snäll, stabil men framåt så jag känner mig helt trygg på honom. Det ska bli ridning även i morgon och på lördag så söndag kommer jag väl varken kunna sitta eller gå.

Det bästa är nog ändå att vår Fabian kommer i morgon. Det ska bli så spännande och roligt att lära känna den lille ponnyn! Fast jag tror inte jag orkar rida så mycket så det får Dottern göra...

1 kommentar:

  1. Japp betalning borde jag fa for denna vantan:D Hur kan nan Leva utan web kamera liksom :)Ungefar som att leva med en dator utan svenska bokstaver :D:D:D:D

    Hoppas allt gatt bra med Fabbe idag och att han kanner sig hemma med en gang <3 // Cia

    SvaraRadera