Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

fredag 20 april 2012

Förkylt också

Två dagar med förkylning och för mycket att göra. Tur man köpte på sig lite mirakelmediciner i USA...När man egentligen borde ligga hemma och faktiskt vara lite sjuk för en gångs skull var det de sista tillfällena i digital kompetens, naturligtvis...Och en uppsats att skicka in före söndag. Och följa med till stallet och titta på när Nattis red. Det är ändå väldigt bra att hon klarar så mycket själv nu för jag kunde skriva färdigt uppsatsen som blev bättre när alla ord fanns med och var rättstavade. och en del återupprepningar bortplockade och särstavade ord...och...så...vidare. Ibland får man bara finna sig i att man inte är perfekt så jag skickade in eländet i går och hoppas att det blir väl godkänt, för bara godkänt är ju inte godkänt eller hur?

Nu har jag i varje fall helgen på mig att skrämma bort alla eventuella virus med lite vin i Köpenhamn. Läste noggrant på daytime pillren och man ska visst undvika att dricka mer än 3 alkoholhaltiga drycker om dan. Det finns ingen chans på jorden att jag ska kunna dricka tre flaskor vin på en dag så det blir inga problen ;)

Jag känner mig väldigt glad och lite upprymd efter dagens kurs. Alla deltagare har blivit så duktiga och det är endast två avhopp totalt...Jag fick läst en del av utvärderingen och kan bara säga att jag nog kan vara ganska nöjd med min insats. Det ska jag fira i kväll.

Dagens outfit:
Ridbyxor; Ullared, svettig tröja; garderobens gömsle
Skitupplockare; granngården
smink; zerovisability ( Nada, noll, nicht)
Som tur var hade vi bara en halvdag idag så jag har hunnit hem laga lunch och packa en väska. Packning måste vara min paradkompetens. Idag tog det exakt en kvart. Det kan eventuellt hänga samman med en viss likgiltighet för vad jag drar på mig för gammal trasa när jag ska ut. Tur att jag inte har en modeblogg! Det hade varit nåt det...Dagens outfit och make up....Moahahaha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar