Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

söndag 22 april 2012

Köpenhamn



Hemma igen efter en helt underbar helg med tjej gänget i Köpenhamn. 6 lätt galna damer i undre medelåldern som inte skäms över sig alls...kan ju bara bli fantastiskt trevligt. Vi hade verkligen inga planer alls så det finns egentligen inte så mycket att berätta. Det var vin, mat och sång för hela slanten. Ett halv kulturellt besök i en blomaffär som tog inträde var väl det mest kulturella vi gjorde. Bortsett från öl och wienerbröd som är klassisk dansk kultur. Jag är jätte trött nu och har träningsvärk i benen efter allt promenerande. Magen är som en ballong av all onyttig mat som ligger där och jäser...
Den här helgen var precis vad jag behövde för att ladda om batterierna för nästa uppgift. Nu ska har göras radioprogram och filmas!

Jag tror att bilderna här får tala för sig självt och till punkt.


På hotellet 

frukost

Shopping!

Tage Andersen

lunchpaus

kvällsfika


3 kommentarer:

  1. Åh vilken härlig helg ni verkar ha haft :) Tjejhelg av bästa sort! Hoppas det gav dig ordentligt med ny energi <3 Puss o kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja det gjorde det verkligen! fast man behöver ju alltid lite semester efter semester:)

      Radera