Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

måndag 23 april 2012

uooops

Lite disträ efter en lång med skön dag sitter jag och ska föra över pengar från ett konto till ett sparkonto och råkar sätta in en alltför stor summa på Sonens konto...ingen förmögenhet direkt men de ska verkligen inte vara där! Och så kan jag inte föra tillbaka pengarna så jag antar att vi måste ta oss till en bank...grrrr vad arg jag blir på mig själv...

För övrigt har dagen varit ok. Lång dags jobb och sen hem och fixa middagen innan vi åkte till stallet för att mocka, fodra och ta in. Solen lyste precis lagom skönt när vi kom upp så vi tog Fabbe en liten skogstur. På stigen där det aldrig går något folk mötte vi en dam med hund som precis sett tre jättestora älgar lite längre bort. Vi pratade lite och plötsligt frågar hon varifrån hästen kommer. Det visar sig att hon ridit på Ranchen i massor av år och var där när han kom dit som femåring! Båda hennes döttrar hade också ridit honom på läger och ridskolan där. Nu var den minst 7 år sedan sen hon slutade men hon kände igen honom trots att han var lite  gråare i pannan :) väldigt roligt att prata med henne och några älgar slapp vi se! Maken var uppe tidigare på eftermiddagen och bytte däck på transporten så nu är det bara att få bytt på bilen innan fredag då jag tänkte mig att ta med Fabian till PRK. Det ska visst regna och tant har ingen lust för fler blöta ridturer just nu, man måste vårda sin förkylning!

Nåväl kvällen verkar sluta bra för banken ringde tillbaka och eftersom jag har den fantastiska turen att vara gift med min Make och han var hemma så kunde vi fixa så sparpengarna kom rätt tillslut.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar