Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

onsdag 25 april 2012

sent igen...

När jag planerade in iPad workshops på onsdag kvällar i april för att onsdagar redan är slut när jag slutar klockan sex glömde jag bort att det kanske är att ta i att jobba till nio fyra kvällar extra på en månad. Det är ju väldigt trevligt att ha trevliga kollegor på besök och byta erfarenheter av. Idag var jag överdrivet trött redan när jag vaknade så en 12 timmars dag var kanske inte perfekt. Dessutom var det en sån där dag då allt går i ett. Jag skulle lämna ut inloggningar till alla föräldrar, ha fyra års verksamhet hela förmiddagen utan kaffe rast och plocka skräp på eftermiddagen. Det innebar att rasten blev lite sen. Sen ville jag ju få in lite bilder i fotoramen också innan barnen skulle gå hem så det var den rasten, IGEN.

Jag vet ärligt talat inte hur många raster jag har jobbat på för att tiden till dokumentation inte räcker när vi är många deltider och en som inte dokumenterar alls...Det är verkligen skit dumt för man behöver göra annat emellan när man ska jobba 12 timmar på raken.

Vi fick reda på hur organisationen ska se ut till hösten och jag blir kvar på min sida med fantastiska kollegor! Det känns väldigt skönt för nu kan jag bara koncentrera mig på att plugga klart och ta semester. trots att jag är dötrött är jag alltså ganska nöjd med dagen och det är bara en kvar innan det är dags att ta helg igen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar