Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

torsdag 12 april 2012

magmuskler?

Vart är de när man behöver dem? Musklerna alltså. De sista gångerna jag har ridit har magmusklerna blivit alldeles matta av ansträngning. Kanske har jag plötsligt börjat rida på ett annat sätt? Hoppas i varje fall att det blir ett synligt resultat av de ansträngningarna innan bikinin åker på. Idag var vädret underbart igen så jag åkte till stallet direkt efter jobbet. Naturligtvis var Fabbe smutsig men det går förvånansvärt fort att borsta ändå.

Jag tyckte att ridningen gick jätte bra idag. Pigg och framåt och glad. Jag tycker till och med att han går lite gran i form rätt som det är och idag var det mer i form än ur...fast sen inbillar jag mig kanske? Jag får ringa Amy och fråga om hon kan komma snart...

Det var härligt oavsett men sen kom jag på att jag hade lite mer att göra av jobb grejor...Det värsta med att kumna styra sin tid är att jag plötsligt har suttit till klockan tio på kvällen med saker som visserligen måste göras men hade jag haft en tid att gå hem så hade jag avslutat dem och gått hem.... Nu har jag i varje fall skickat ut sista inbjudan till kursen, en lunch anmälan för examinations dagen, och en anmälningsblankett för nästa års digital kompetens. Det känns bra. Kvar att göra till nästa vecka är en enkät för utvärdering och möjligen att skriva färdigt en uppsats. Idag började jag mentalt skriva på en projekt rapport för IT projektet i sävedalen också....jag borde gå och sova varför gör jag inte det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar