Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

måndag 29 oktober 2012

födelsedag

Så fyllde äldste sonen 17...oj vad tiden går. Det är här man inte lägger upp söta bebis bilder på barnet i fråga om man är en god moder. Eftersom jag jobbade sent i dag, fadern är i USA och sonen själv fick gå och köpa tårta ligger jag på stort minus så det blir inga bebis kort...

Han fick dessutom förbereda middagen för familjen så det var väl inte den bästa av födelsedagar. Jag hoppas han håller mig tillgodo att ajg inte sjöng en födelsedagssång när flickvännen hörde på:) 

Vi var på Arken konferens idag med jobbet. Riktigt bra möten och sen en skön stund i spa-avdelninggen innan vi åkte hem. Vet inte om det gav tillräckligt men jag fick absolut mersmak.

Nu sitter jag här och njuter av att jag var tvungen att jobba hela dagen i stället för att rida i morse. Bor du i Göteborg vet du varför...storm och regn gör ingen glad. Dessutom har pålle tappat en sko och hovis kommer inte förrän på onsdag. Helt enkelt tur i oturen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar