Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

torsdag 1 november 2012

kul jobb

Höll kurs idag för underbara kollegor i kommunen. Det är så roligt!

 Sen var det bara lite mindre roligt att åka  till stallet i regn. Stannade först och tittade på när dottern Hoppade Neon på lägret. Det var ganska kul. Sen hem och byta om till bättre kläder innan det var dags för jobb. Hästen var så blöt och lerig att Nattis fick rida barbacka i paddocken i mörkret medan jag mockade sju boxar (tungt) och fyllde mat (tungt) och sopade (tråkigt) innan jag skyndade upp för att titta på (blött) Inte helt upplyftande dag halt enkelt...

I morgon är det äntligen fredag...Bara en och en halv vecka kvar tills Maken kommer hem..längtar...


Så här kul är det ibland.... för en del som slipper titta på:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar