Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

onsdag 19 december 2012

julledigt!

Äntligen! Så underbart skönt att det inte går att beskriva. Klockan 13.20 gick jag hem efter en riktigt trevlig jullunchs dag ( Kalla köttbullar, kallt potatismos, kalla prinskorvar, skinka och en god ris alá Malta.) Jag berättade en saga för barnen som satt alldeles tysta och medryckta trots att de var 25 stycken i ringen...Tomten kom på besök och alla barn var så glada och snälla hela dagen. Fast bäst av allt var att få gå hem. Och nu är det två veckor tills jag börjar jobba igen och det ska bli så skönt att få vila.

Idag var första ridturen på Fabbe på över en vecka. Nu har han fått snösulor så det går att rida. Fast då är snön nästan borta över allt och marken är genom fryst så det blir inte mycket till ridning trots allt. Jag red ut och vi var så fina så fina idag. alla djuren hörde oss. Jag hade sällskap av två trevliga små ponnyryttare så jag behövde inte skämmas jättemycket...





Vist är det Rudolf och Tomten?
Nåväl. Det blir sköna uteritter ett tag här för jag är både lat och tycker att det är underbart att få lite träningsvila och Fabian håller med även om han inte verkar helt nöjd med renhornen. Bjällrorna går bra även om han skakar på huvudet lite extra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar