Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

onsdag 6 februari 2013

Halva veckan

Halva har gått halva återstår...tack och lov är det kurs i morgon. Fast Inte helt tacksamt. Jag skickade ut ett mail till alla från London men tyvärr har jag fått återställa mitt microsoftkonto pga virus så nu är min inkorg tom och så även skickade poster. Skulle ju inte vara några problem om man kom i ihåg vad man skrev....och vad man tänkte man skulle göra...

Så imorgon får jag skjuta från höften och jobba flexibelt som chefen skulle säga.

Pålle hade skor på sig idag så äntligen fick jag ridet. Medryttaren var fortfarande sjuk så Nattis red igår. Först skottade jag en 20 meters volt fri från snö. Sen sopade jag den ren och saltade med en hel säck. Sen red jag. Över en timme blev det innan skrället släppte igenom. Han var lite lat och ovillig men i slutet gick det undan (väldigt långsamt). Något skrämde min häst precis när det började gå bra så vi gjorde en elegant piruett. Tja Inte så elegant kanske, tappade stigbygeln och fick starta från ruta ett igen men jag ramlade inte av i varje fall. Inte gjorde det ont i nacken heller! Knät däremot fick sig en knäpp men det berodde nog på att jag haft ont sen London.

Nu har jag träningsvärk i benen och i magen. Hoppas verkligen att pålle också känner det i musklerna för rättvisans skull!

Jag längtar redan tillbaka till London. Tur man ska resa lite i år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar