Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

fredag 2 augusti 2013

Njuter av svensk sommar


Det är bäst att passa på... Man vet aldrig hur länge det varar. Har ätit lite mer krabba, kräfta och räka än vad som är lämpligt...tillsammans med världens bästa tjejer. Nästan en Facebook status. Jag var till och med lite frestad att lägga upp lite bilder med eftersom jag redan gjort ett inlägg där på dotterns bekostnad fick det räcka.

Nu är det snart söndags och i morgon ska vi semestra på Orust eller om det nu är Tjörn vi är på. Ser fram emot en heldag i solen så det kommer säkert att regna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar