Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

måndag 26 augusti 2013

Sol i sinne

Det är svårt att inte älska livet när solen lyser och lyser... En riktigt skön dag på jobbet först och sen fick jag utnyttja det där med att jobba nära stallet.  Två timmars håltimme mellan jobb och kvällsplanering. Kan ni tänka er att man måste ha kvällsmöten två gånger i månaden? Då är det bra att det är nära till stallet. Nattis och Thea skulle rida ut tillsammans idag men jag tog Fabian till paddocken en sväng för att leka. Vi körde de vanliga porcypine, friendly, drive och circelgames. Fabian är inte snabb men han lyssnar bra. Provade att skicka in mellan två tunnor och det gick jättebra. Vi kan nog snart börja träna i transporten också...

Apt var väldigt trevligt. Jag gillar mina kollegor skarpt. Öppet och givande och bra stämning. Ser fram emot att gå på afterwork om ett par veckor.

Ganska direkt åkte jag tillbaka till stallet igen där det var grillfest med alla i stallet. Vi grillade jättegod kyckling och satt och pratade länge. Solen värmer och det är skönt långt in på kvällen. Men nätterna börjar bli kyliga och fuktiga. Undrar vad det beror på?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar