Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

lördag 31 augusti 2013

Så glad och nöjd!

Första dressyrlektionen för Nattis på Fabian för Amy gick så himla bra! Till och från gick han i riktigt bra form och Nattis red honom så bra. Jag är glad för då blir det lättare för mig, Fabian blir en bättre  ponny och Nattis får självförtroende också...

Både jag och Nattis är rejält förkylda så ett tag försökte jag övertala henne om att det skulle vara klokt att ställa in. Men det var inte på kartan om man säger så. Envis som synden och med en ängels tålamod mot hästen. Tyvärr inte med sin mamma. Men det är väl som det ska vara det. Thea red också och bortsett från att Felix tyvärr inte gick helt rent så såg han och Thea bra ut. Hoppas verkligen inte att det är något strul nu med hästen. Får se om det kan komma en vetrinär i veckan och kolla läget...

Nu ska vi iväg till Anki Mats och Thea på kräftskiva. Mums...hoppas bara det är färska kräftor så man inte får huvudvärk i morgon bitti...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar