Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

fredag 20 september 2013

Fredag!


Och den passerade utan missöden. Jag gillar mitt jobb så mycket! Igår hade jag ett fantastiskt givande och utmanande samtal med en sån klok och strålande människa som gjorde mig uppmärksam på hur jag tänker om mitt jobb. Mitt NYA jobb och mitt gamla jobb...där jag är nu borde ju vara MITT jobb och inget annat... Ska jobba på det och att känslomässigt släppa taget och sluta jämföra... Fokus i nuet gäller alltså framöver. Tack för input Ingela!

Vi tvättade Fabian inför årets första klippning. Skönt väder att låta hästen torka och beta i. Fabian verkar inte gå orent idag när vi tittade så kanske det går att rida nästa vecka. Dagens bilder får tala för sig själv. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar