Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

söndag 22 december 2013

Hipphurra det är min födelsedag,

Som vi firade lite igår och lite idag...började med frukost och fina presenter från mor och syster från garden girl. Väldigt Väldrigt fina...sen tog vi en tur till praire shopping center där vi köpte sista julklapparna, åt lunch på subway innan vi åkte hem för att klä granen. Drack lite mimosas i väntan  middagen och sen firade jag lite till..

Tyvärr är förkylningen inte bättre utan snarare lite värre idag så jag sitter just nu och längtar efter att få sova en helgnatt utan att vakna me huvudvärk. Snacka om otur men det är bättre att ta elendet direkt medans vi mest njuter av att ta det lugnt hemma. Vovarna leker och busar och leker och är ett gott substitut för katter kanin och ponny. Räknar inte marsvinen för de brukar jag inte gosa med. Men en god päls under handen ett par gånger om dagen är väldigt bra...

Nu behöver vi bara tomten för att allt ska bli perfekt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar