Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

måndag 6 januari 2014

Snöblaj

Jepp. Redan i går kväll insåg vi att en tur till Colorado springs inte skulle fungera. Det är trist men vädrets makter kan man inte riktigt råda på. Istället bestämde vi att försöka komma i väg till Boulder på tisdag vilket ska vare en jättefin liten stad det med. Jag har varit där förut, på ett museum och på Celestial thefabrik. Hoppas det funkar.

Idag åkte vi istället på shopping runda. Jag, syrran och mamsen. Jag höll mig ganska så väl i skinnet men köpte hela tre sett på Victoria secret som har den bästa bh modellen för mig. De siter som ett andra skinn. Fick alltså tre enkla lyxbehåar och matchande trosor för 103 dollar! Det är ca 200 kr per set... Otroligt faktiskt även om det svider till i snåltarmen. Jag köpte dessutom två par bootcutjeans att rida i på JC penny och en ny vinterjacka med innerjacka (jo den fina jag köpte i shanghai är fortfarande hel och kommer funka på jobbet) och lite tröjor på ross. Jag hade sett en som jag ville köpa tidigare men den fanns inte kvar. Istället köpte jag en grå kofta som hade ett stort hål i ryggen så det var ju pengar i sjön Om man säger så...

Imorgonbitti är det dags för ridlektion. Det ska bli roligt och väldigt spännande. Två timmar, först groundwork och sen ridning. Det ska bli väldigt kallt bara så jag hoppas inte vi fryser ihjäl.

Vi ska också hinna in en sväng till Denver på eftermiddagen så det blir en full dag i morgon med...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar