Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

fredag 13 juni 2014

Orkar faktiskt inte ens....

Prata om det. Idag känns allt bara tungt och ledsamt och tråkigt och jag känner mig mest som en misslyckad typ som inte lyckas särskilt vidare med något. Har mest jobbat på att hålla uppe ställningarna men nu börjar man montera ner... Behöver nog någon som bara håller om mig lite och inte ställer några krav. Bara få känna sig lite omtyckt, lite.

Och dessutom lämnade vi tillbaka Fabian efter tre fantastiska år tillsammans, bästa kompisen lekkamraten familjemedlemmen. Hur kan det vara meningen att man ska byta upp sig? Känns inte som ett uppbyte just nu. Inte nåt känns som ett uppbyte faktiskt. Nej idag orkar jag inte prata om det bara gråta en skvätt till och känna mig misslyckad...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar