Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

tisdag 14 juni 2011

På kurs!

Och jag tror faktiskt jag lärde mig något matnyttigt! Nya mailsystemet är inte så dumt faktiskt. Kanske inte de andra nya programmen heller det är bara lite nytt att ta till sig. Lagra på skydriven och så...undrar om det är bättre eller sämre än picasa? Jag har nämligen fyllt den med mina foton redan och nu vill de ha betalt för extra utrymme...undrar hur många kort jag har i cyberrymden?
Jag lärde mig göra grupper också och det kan vara användbart både privat och i jobbet men jag har inte riktigt tänkt klart om det. Jag har heller inte tänkt klart om digital kompetens. Det är nog 30 anmälningar och jag tror inte jag klarar mer än 15 i en grupp så nu får vi klura på dfet...hur många kurser hinner jag hålla? det är en bra fråga...

Det är min första stalldag utan häst idag. Försynen har sett till att det är kallt och blåsigt med en lagom grå himmel som hotar med regn, bara för att jag inte ska behöva bry mig...blås på bara nu när jag inte har nån vild häst längre!




Vad gör man när man slutar kl 13 och är ledig? Sitter vid datorn försstås...fast jag var ute en kort sväng och tog ett par kort på Mormors blommor som ska hamna i världens finaste scrap i höst...Ni kan få tjuvkika...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar