Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

tisdag 26 juli 2011

Nöjd!

Ahhh, Ohhhh! Mycket mycket nöjdare idag. Det var kanske inte så mycket slängkyssar idag heller men väl glada effektiva samarbetare... Jag borrade hål sen var det "bara" att sätta stolpar och skruva upp vindskydden. Det blev helt enkelt väldigt snyggt. När man kommer gående nerifrån trädgården klicker det liksom till i hjärtat av glädje. Jag har onekligen längtat och fantiserat om ett snyggt avslut på trädgården väldigt länge och nu är det klart. Ja nästan klart. Vi behöver tre sektioner till och ca 3000 spänn för att få det. Nästa sommar blir det nya skattepengar får man hoppas. (jag älskar att betala skatt, särskilt när det kommer återbäring...)

              Före..........                                                  Efter......









Kanske lite orättvis förebild, till det något mer friserade. Det så betydligt mer urskogsaktigt ut innan jag rensade bort all sly som fanns bakom. Undrar om jag har några gamla bilder på eländet någon annan stans i datorn så man riktigt kan se vilket lyft det blev. Jag har ju tagit kortet så att man inte ser att det saknas 4 meter staket...Nu gäller det att bara hitta bra platser att sitta på så man inte ser det heller.

Bortsett från staket uppsättning har jag lyckats såga ner tre äppelgrenar/stammar, rensat en rabatt, ätit en tomat och börjat fingra på min nya telefon. Önskar att Sonen var hemma för han hade defenitivt förstått hur man gör för att komma ut på Internet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar