Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

onsdag 27 juli 2011

till dem som väntar...

...kommer återbäringen fortare än väntat ibland, tillräckligt för att täcka ytterligare pilsektioner så nu har jag beställt... redan på fredag eller måndag kommer de och jag är så glad så glad. Fast man ska ju sätta dit dem också och efter gårdagen känner nacken av lite mer än den borde. jag vill gärna beskära ett äppelträd som står i hörnet av trädgården. En gren om dagen eller kanske varannan dag klarar nacken, men jag får be maken dra ner dem för det orkar jag inte...Man ska beskära i JAS månaderna har jag hört och det är onekligen något mer bekvämt att stå på en stege i shorts och linne. Man kan ju kliva ner och dricka lemonad emellan om man vill.

Jag saknar min Son. Vi chatade precis på facebook om ingenting viktigt alls och jag saknade det... bra att skicka tonåringar utomlands så man inser vad man har dem till till vardags. Jag upptäckte ytterligare tre skäl att sakna Sonen idag. 1. Jag fattar inte hur min telefon funkar. 2. Jag damsög hela vardagsrummet...själv! 3. Maken fick klippa gräsmattan...

Mest saknar jag att bullshitta lite. Och så berättar han att det är ORKAN på väg...måste jag oroa mig också, inte bara sakna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar