Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

onsdag 28 september 2011

Ja...?

Ganska snart kommer jag att inse att det hela blir ganska bra i slutändan. Fast uppriktigt talat, hur otroligt engagerad lyckas man hålla sig hela dagarna. Veckorna går väldigt fort och onsdagar brukar jag inbilla mig att det är helg. Men så ser jag att nej det blev det inte. Imorgon har jag först ett teampilotmöte hela förmiddagen vilket innebär att jag behöver jobba in den tiden nån annan gång. Jag är väldigt duktig på att skriva upp vad jag gör varje vecka och hur mycket jag har jobbat. Men det är så svårt att säga nej. Och så finns det ju så många roliga saker att göra. Och jag måste ju bara lära mig lite nya saker så jag har något att lära ut på kursen. Jag tror faktiskt att jag börjar närma mig heltids arbete., smygande men säkert. De tär bra för plånboken...mindre bra för tiden. Kanske måste jag jobba över ett par timmar imorgon också för vi har lite svårt att hitta vikarier.

Ja det var veckans onsdags gnäll då. Nej förresten jag glömde säga att jag varit inomhus hela arbetsdagen.Fy! Och så slutar man sex och det är mörkt när man ätit färdigt så trädgården är fortfarande i stort behov av sin underhållare. Kommer jag hinna göra höstfint i år eller inte? Det är frågan för dagen och veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar