Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

lördag 15 oktober 2011

Ponnyridning

Nästan två timmar i sadeln på vår busiga härliga ponny. Han var väl ungefär lika glad över mig som man är över en hemorojd eller nåt... Till och från gick väl lektionen bra, Amy tyckte formen var bra för det mesta. Undrar vart hon tittade? Inte på ponnyns stadiga huvud i varje fall...Fast i ärlighetens namn ska han ha all respekt för han är trotts allt en 14 år gammal nybörjarponny...och har inte ägnat många minuter i form i livet. Så man ska väl vara nöjd om det är lite stabilt en stund innan han tröttnar och trött blir han efter 45 minuter ungefär...efter 1 timme och 45 minuter såg han ut så här...Och det värsta är att han pendlar mellan upp med huvudet och ner mellan knäna med bara sekunder emellan...inte helt lätt att hänga med i svängarna.



Jag glömde säga att jag satt på Simba i morse en timme också. Lollo sa blandad kompott där med så det var en sån dag. Ena sekunden med huvudet i vädret och studsande fram som en hetsporre nästa tävlingshäst på framridningen...jaja det kan kanske bero på ryttaren också vem vet ;)

Här kommer lite fina bilder från mitten av lektionen, då det gick som bäst bara för att visa Fabbe är värd att älskas av alla trotts allt.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar