Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

torsdag 17 november 2011

kurs

Vi hade tur idag. salen jag bokad var inte bokad utan tanken var att socialdemokraterna skulle sitta där och ha möte... de satt tack och lov någon annan stans så kursen behövde inte ställas in. Det gick bra idag med. Det känns alltid bara som om det borde ha fått plats med lite mer innehåll.

Jag fick en oväntad komplimang från en tjej som jobbar i kommunrestaurangen för min poncho! Det var heller inte första komplimangen...säkert att minst fyra fem personer har sagt att den är ursnygg. Antagligen betyder det att jag vanligtvis klär mig ganska osynligt/menlöst för jag kan inte minnas att någon sagt att jag har nåt snyggt på mig sen urminnes tider. Faktiskt är det mycket ovanligt med komplimanger! Jag får aldrig några...(Jo jag fiskar naturligtvis så det är bara att fylla i under kommentars fältet) Det var i varje fall väldigt länge sedan (ungefär när man var ute på galej i 20 års åldern och fiskade gratis drinkar...vad komlimangtören fiskade efter låter jag vara osagt)

Men idag alltså! wow...inte nog med att min poncho var snygg. En tidigare kollega (som jag respekterar jätte mycket och tycker väldigt mycket om) kramade om mig och viskade lite diskret att hon tyckte jag var fantastisk i rollen som kursledare...gissa om det värmde?

Nu ska jag laga middag och ladda om för i morgon då det blir samma kurs en gång till...

1 kommentar:

  1. Sv: Nämen gud så roligt ;) Tur för honom att han börjat sköta sig nu också då :P Jag saknar honom otroligt mycket trots att han var en envis liten rackare XD <3

    Ja men komplimanger kan man aldrig få för mycket av, inte ge för mycket utav för den delen heller ;) Tyckte också att din nya poncho var väldigt snygg ;) Roligt när plagget har en "historia" också då du fått den av din syster och den dessutom kommer ifrån USA ;) Om jag inte förstod det hela helt fel vill säga :P Haha

    SvaraRadera