Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

fredag 13 januari 2012

Det går i ett

Det är spännande dagar här i London! Det kanske inte har varit världsklass på föreläsningarna men studie besöket på skolan flitch Green Academy var så otroligt inspirerande att jag funderare på att flyttad hit och ta jobb som lärare där. Kanske inte ändå...lite läskigt när alla ar så otroligt välartade och duktiga, både små barn och lärare... Vi hade en stunds vila innan det blev fest. Ja vilan gick åt till mat mat och lite shopping. Det kändes så billigt innan jag betalade. Nu har jag lite ångest dels var det dumt att lägga 700 spänn på kläder, dels ska jag ju ha ner dem i väskan. Min rums kamrat mår bättre tack och lov


I går kväll var vi på nån känd fotbollsarenan the emerets och minglade med massor av vin och mat. Intresssant att hänga med folk och se hur det funkar bakom kulisserna. Vi blev inte sena eller fulla vilket måste ses som ett trist ålders tecken, eller god framtidsplanering...bortsett från att tommas ravelli pgade oss en timme innan middagen var det trevligt.

Idag blir det panel debatt, dokumentation och förhoppningsvis ett omdefinerande av mitt ledarskap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar