Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

fredag 23 mars 2012

hemma hemma hemma...

Det är fantastiskt skönt att vara hemma igen! Resan var överjävlig faktiskt! Jag hatar verkligen att resa...hatarhatarhatar...Synd att det ska vara så jäkligt för det är ju verkligen roligt att vara borta:) Vi avslutade i varje fall med att äta riktigt god middag på ett diner i femtitalsstil. Faktiskt det godaste mos jag någonsin ätit och riktigt fin köttfärslimpa. Kvinnan som hade det var som tagen ur en film också och väldigt trevlig.



Sen var det alltså 20 timmars tristess och obekväm ställning. Sov tre timmar på planet dock vilket antagligen var en räddning. Sen blev jag sittande 7 timmar i frankfurt. Han få både frukost och lunch och två svå mikro tupplurar på samma restaurang. Glömde givetvis ta av mig skorna i säkerhetskontrollen och eftersom det pep blev det total koll och öppnade resväskor...Och vem hade glömt att hon köpt en flaska whisky och lagt i väskan? jag kom hem tillslut vilket var skönt.

Familjen hade saknat mig och jag hade saknat dem, det kändes extra mycket när jag kom hem. Alla presenter var väldigt uppskattade och jag höll mig vaken till halv elva. Sen somnade jag gott och sov. Sovsovsov...till ett i förmiddags! det var den dagen och naturligtvis skiner solen ute när man vaknar och fåglarna kvittrar. Dessutom är det 15.16 grader och riktig vår. Där ligger man alltså och sover bort dagen...

Fick ett riktigt skönt ridpass på Älsklingen som snällt skrittade ut med mig och sen skötte sig riktigt bra på banan. Fast han testade mig lite idag busen...skulle inte stå still utan traskade runt när jag skulle sitta upp och böja sig gick inte alls :)

Nu blir det indiskt som Maken lagat och en FILM. Har nog saknat filmtittandet mest av allt faktiskt...förutom ridningen då....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar