Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

fredag 9 mars 2012

Semestrar

Det har redan gått två hela dagar...och jag har verkligen väldigt trevligt. Cia hade ordnat med en hemma SPA dag i går. Fuzzy navels och allmän uppfrächning. Det blev ganska många Fuzzy navels( luddiga navlar) innan dagen var slut.. Först var det hår kurer och ansiktsmasker och fotbad. Sen var det dags för den mycket amerikanska sedan att stöpa händer och fötter...två doppningar i smält parafin med mango doft...jaja man tar ju seden dit man kommer :) Det var betydligt skönare än det låter och väldigt mycket roligare1

Efter SPA dagen åt vi middag med Brads föräldrar och Farfar som troligen heter grandpa trots att han faktiskt har ett namn
(jag frågade)

Jag har sovit som en gris varje natt. Första kvällen lyckades jag hålla mig vaken till nio, typ fem på morgonen och sen sov jag med hjälp av morfars sömn tabletter 12 timmar i sträck.

I morse vaknade jag utvilad klockan åtta och jag har inte kännt av tidsskillnaden alls.

Inte heller höjd skillnaden verkar på verka mig så mycket. Jag tor en rask promenad i går och idag har jag busat i trädgården med Bode som fick en fin and att ta livet av i fjäsk present.

Dagen ägnades annars åt SHOPPING i första hand. Vi han en affär innan vi var tvugna att äta lunch på buffalo wild wings eller vad det nu hette. Tre små ( läs amerianska) hamburgare och en öl.. Vi hade tänkt att handla mer men solen lyste helt otroligt skönt så vi åkte hem och satte oss att sola och dricka en öl till på altanen. Det var 7 plusgrader ute men vi satt i linne och blev lite solbrända faktiskt...imorgon blir det solskydds medel!

Vi ska till Forth Colins i morgon och besöka ölbryggerier och förhoppningsvis tilla på clydesdale hästar. annars hoppas jag att se lite hästar på häst showen på lördag. Det blir nog med clinics än uppvisning men det ska bli kul ändå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar