Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

onsdag 9 maj 2012

glad

Ganska så glad helt utan anledning. Ungarna på jobbet är nog ganska stor del idag. Inte så att det var speciellt roligt, men alla skrattar så mysigt att det är svårt att inte bli lycklig. Jobbade sent och var glad hela dagen. Märkligt. Undrar om man kan ha bakvänd PMS?

Jag har gjort en film i imovie för ipad på jobbet och den blev väldigt bra. Nu funderar jag på om den skulle kunna vara en del i min sista examinations uppgift för min kurs...den ska visserligen handla om dokumentation med hjälp av pluttra så jag får se hur jag ska komma runde det problemet...det gäller ju att jobba så lite som möjligt för så mycket som möjligt...

För övrigt fick jag ett sms från en kvinna på Lexby ridklubb som undrade om jag ville komma på centrerad ridning lektion redan i morgon, nu funkar det inte för jag jobbar sent men jag blev väldigt glad att någon ville ta sig tiden att hitta mitt nummer för att kontakta mig. Jag hade pratat med henne när Nattis tävlade där och sa  att jag var intresserad att komma nästa termin. Känns gott i hjärtat att hon hörde av sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar