Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

söndag 6 maj 2012

TYP FÄRDIGT!

den takhängda konstruktionen verkar fungera över förväntan...nu saknas bara myggnätstak för att hålla rummet insektsfritt för allas trevnad:) väldigt nöjd med den här dagen faktiskt!



3 kommentarer:

  1. Nämen Gud så snyggt det blev :D Nu måste jag genast åka o shoppa mer grejer till vårt däck, efter soffan kommit i veckan! Kan ju inte ha bara en sunkig soffa och bord nu ju - FAN!!!! :D

    SvaraRadera
  2. Vad fint! Ser fram emot att sitta där och umgås med dig i sommar!

    SvaraRadera
  3. köpaköpaköpa:D här ska vi umgås i sommar alla är välkomna(nästan)

    SvaraRadera