Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

fredag 14 september 2012

Alp

De två sista dagarna har verkligen varit fulla av fantastiska tankar. Det var några år sedan jag var med sist och det var en hel del nytt folk. Också en hel del gamla alpkompisar som det var väldigt roligt att få del sina tankar med igen. Det finns nog inte någon grupp som ger så mycket både på det personliga och det yrkesmässiga planet. Efter två dagars konferens är jag så trött att dr nästan inte går att tänka. Det var samtalet som stod i fokus hela dagen igår och till största delen idag. Innan middagen igår han jag köpa en god ölflaska vin som vi smittade på innan maten och efter badet. Vi Bode på hotell Gästis i Varberg och fick njuta av Lenin badet innan vi somnade. Jag somnade gott men ve väldigt trött när jag vaknade . I dag när jag kom hem somnar jag inom loppet av två minuter på soffan! jag kan inte minnas när jag gjorde det senast... Sov nog en timme innan jag vaknade till och fixade lite middag och drack upp resten av vinet från igår. Det var nästan två glas kvar trotts att vi var två på flaskan igår,det går bara inte att dricka för mycket när man fyllt Hjärnan en hel dag! Nu är
Jag inte direkt sömnig men eftersom jag ska upp och rida tidigt imorgon får jag nog krypa till kojs ändå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar