Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

måndag 25 februari 2013

Ny vecka

Hoppsan, då var helgen slut. Solen sken underbart imorse och jag skuttade iväg till stallet redan klockan nio. Tömkörning på schemat och en tanke på att skynda sig lite. Det var mysig som vanligt och extra skönt i solen. Jag var hemma till elva så jag måste ha varit väldigt effektiv. Jag hade en anledning till detta, jag var ju tvungen att klara av helgens miss, garderoben. Så jag slängde mig i duschen la in några vårrullar i ugnen och städade.

Fasiken vad skönt det är att göra det man ska ibland. Jag var ganska snart klar så jag han faktiskt att sätta mig i solen och läsa ett kapitel om pedagogisk dokumentation innan jag var på väg till jobbet.

Väl där fick jag huvudvärk som inte gick över med kaffe. Inte heller en timmes diskussion om ovanstående kapitel hjälpte. En Ipren dock tog i tu med det hela. Sen var det möte på planeringen och så gick jag hem... Oj så mycket man har gjort...

Vissa måndagar har man mer omkring sig än andra men det är ganska fint i garderoben. Till slut.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar