Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

lördag 9 mars 2013

Jag kan inte klaga...

Mest för att ingen förstår vad jag säger när jag försöker kraxa fram mina klagolåtar genom en igentäppt näsa. Hela dagen har jag legat i sängen och snörvlat. Först med huvudvärk och ryggvärk som tack och lov börjat ge med sig. För att ersättas av värsta förkylningen genom tiderna. Minns ni reklamen för nässpray? Den där mannen vadar fram genom ett hav av snytpapper i sitt kontor? Så ser mitt sovrum ut. Och näsan svider såklart. Och så hostar jag och tycker så synd om mig så... Maken skrattar när han ser mig för jag ser för ynklig ut. Sen vidhåller jag att man är frisk så länge som man inte är sjuk...tror det är därför han skrattar för jag ser inte helt frisk ut.

Jag skulle haft stallet idag eller i morgon men lyckades byta bort den till nästa söndag. Jag hade visst helgen också och den fick jag skjuta upp till på måndag men eftersom jag kan vila imorgon också borde jag vara frisk då. Fabian gick i skogen med Thea idag så imorgon kan jag göra som jag vill. Jag längtar efter stallet efter att ha varit borta ett tag så kanske åker jag dit i morgon och myser lite.

Jag har tackat ja till erbjudandet att hyra Fabian även nästa år så han borde få en liten morot eller så för att fira! Vi älskar verkligen den fina lilla ponnyn med fel och brister

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar