Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

fredag 28 juni 2013

Helg

Det är dags för helg. Dagen har varit. Det brukar dagar vara...bortsett från huvudvärk avsedskramar från två riktigt riktig goa kollegor och några barn har dagen varit bra. Inget fel på kramarna bara orsaken till dem...Jag lyckades i vart fall göra klart allt jag behövde, gjorde backup hämtade bilder till min skydrive slängde massa onödiga dokument. Dator ett städad. Nu är det bara min hemmadator kvar, men det får bli en annan dag.

Nu har jag hunnit lämna sonen hos frissan och tittat på klänningar förmåga tänkte att jag nog skulle vilja ha något nytt och fint på mig när vi ska fira bröllopsdag nästa vecka. Nu har jag bokat in oss på Lundsbrunn spa för en övernattning så det blir nog det trevligast bröllopsdag firande vi gjort. 20 år förtjänar verkligen att man gör något speciellt. Vår plan var en natt i Alingsås med bio och fika men något måste hända där för det fanns inga hotellrum lediga. Men spa är väl också ok...

Eller faktiskt helt otroligt bra. Mat, spa, vin och romantik... Får en känsla av att det skulle kunna vara en sån där sak som man har höga förväntningar på...

Sen var det bara att fundera på om grymtningar och ölkorv kan bli bra på grillen, hälla upp ett glas rött sätta sig tillrätta bredvid rosorna och vänta på middag.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar