Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

söndag 23 juni 2013

Lite galet trött

Midsommar helgen har ju varit så lugn och avslappnad...trots det är jag galet trött och lite mörk. Den där känslan som uppstår när inte allt går på räls utan man måste hantera livet. Inte olycklig eller deppig...lite mörkblå i sinnet mer än grå. Tänkte att det skulle hjälpa att köpa sig en varmt gul tröja och tror kanske att den kan bli snygg till blåjeans och blåsjäl. Vi får se för just nu hamnade den i hyllan i garderoben. Som förövrigt städades igår. Så nu kan man se vad man har att välja på i klädväg. Vilket inte nödvändigtvis var till fördel...

Midsommarafton blev trevligare än någonsin. Kanske för att vi inte var så många och förväntningarna på att ha hyper trevligt var satta på helt rätt nivå. Vädret var helt som det skulle, varmt, regnigt men med den goda smaken att hålla upp under lunch och grillning! Karin och Fredrik och deras hund var perfekta gäster och så kom ju Syrran hem så kombinationen familj och vänner blev perfekt! Vi kom i säng sent men var inte så fulla så jag vaknade utan efterdyningar. Tur det för förra helgen kommer ha skrämseleffekt i flera år tror jag.

Igår var vi dessutom på stan och tog ett par öl och hade väldigt trevligt så i morse vaknade jag alldeles för sent. Borde ha tagit en promenix eller så för att kompensera onyttigheterna men det får bli i morgon för just nu vill jag bara ligga på soffan och ta det lugnt.

Jag hittade den perfekta presenten till min man idag och bortsett från att jag plötsligt är lite fattig igen är jag väldigt nöjd.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar