Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

tisdag 11 juni 2013

Inte mycket nytt...

Faktiskt samma gamla vanliga nästan. Jobbade på hela dagen med disco i flanellpyjamas och massor av popcorn. Det var typ bara jag som dansade, barnen var upptagna med att äta popcorn... 

Solen skiner fortfarande. Vet inte vilken vecka vi är inne på nu men jag har haft shorts på mig oftare än inte. Jag älskar sommar framför allt när det är så där lagom varmt och lagom soligt hela tiden. Jag slutade fyra idag och passade på att kasta mig i träningskläderna och ta en rask promenad. Igår promenerade jag efter stallet och sen lite yoga på det. Efter bara halva turen idag börjar mina vrister/benhinnor säga ifrån att de inte alls gillar mina skor. Konditionens är det inget fel på eller musklerna heller för den delen och hade jag tänkt hålla det så. Eftersom Fabian vilar så vilar också jag. Inte helt lyckat. Förra året gick jag upp sex kilo på några månader bara för att jag glömde röra på mig och istället satt och drack massa vin "hela tiden". Det tog betydligt längre att bli av med dem så nu tänkte jag förekomma genom att sätta i gång lite sunda vanor i god tid. 

Efter promenaden lagade jag litet god mat och tittade på vad maken åstadkommit i trädgården. Två rosor flyttade och nytt gräs sått. Mina prinsar har kläckts också! Till slut men de är väldigt små ännu och inte giftasvuxna! Men fina är dom...

                                     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar