Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

fredag 14 juni 2013

Sover dåligt

Det är inte lätt att sova när man väntar på "olyckan" .Jobbet var ju en stor lättnad idag. Underbart att få vara så närvarande i något annat än sin egen oro. Sen när jag skulle åka hem hade jag en klump i magen men den har lättat lite men kanske tillfälligt...

Dagens bästa är nog samtalen med sonen som är så förtroendefulla och han är så orolig för oss. Vi är mer oroliga för honom.

Vi hade avslutningsfesten på jobbet idag. Jag grät en skvätt, mer än en gång faktiskt och som Sofia sa så var det inte så farligt att bli lite ledsen, det kändes faktiskt lite skönt att släppa ut lite...jag fick ett fantastiskt smycke från alla kollegorna som jag ska bära med kärlek. Från BJÖRG eller BJORG eller hur det nu stavas. Älskar den designern men har aldrig haft råd att köpa något...men nu har jag en fin berlock med texten " if you're waiting for a sign this is it" kändes väldigt, väldigt genomtänkt och kärleksfullt. Kommer sakna alla där så det gör lite ont i hjärtat nu när jag förstår att det är på riktigt. Jag ska sluta...

Imorgon ska vi först städa stallet sen lämna Fabian. Därefter ska vi provrida fyra hästar på ranchens för Theas räkning. Hoppas någon är bra. Annars ska vi faktiskt till Gränna och provrida några hästar till på söndag så jag är inte hemma och väntar på elände i helgen. Så det så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar