Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

söndag 9 juni 2013

Slut på veckoslut

Det går så fort helgerna ibland. Den här kändes som om den gick fortare än vanligt. Kanske för att jag jobbade till halv sex i fredags och var upptagen hela lördagen. I morse pratade vi till slut med polisen men kunde inte göra någon ID på brottslingen i fråga...vet inte om vi hoppas de tar honom eller inte...Det var i varje fall skönt att få det där förhöret ur världen för jag skiter liksom lite i det hela så länge jag har lugn och ro hemma... (fast sen sitter den där civilcurageLuther på axeln och viskar...)

Jag kupade potatis, tittade på grodor med svans som bara väntar på att krypa ur dammen och satt och njöt i solen. Sen åkte jag till stallet med Josefin och Ellen som fick rida lite western. Natta ville också rida lite och jag tog en minisväng också för att det var sista dagen innan vilan. Fabian visade som vanligt upp sin bästa sida och det blev både lite trail och lite barbacka hoppning (ja inte för mig då som ni kanske förstår...) I morgon ska jag bara sätta på repgrimman och beta lite på Karis. Kanske en barbacka sväng för att det är mysigt. Tänker att det blir en timme i stallet istället för tre.

Veckan som kommer blir lugn på jobbet tror jag för nu är allt viktigt över. Jag behöver förbereda lite för en workshop på torsdag men förövrigt blir det bara hästmys hela veckan





Matdags?
.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar