Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

söndag 2 juni 2013

trött på tråkigheter!

Så nu får det vara nog med att skriva om elände och hur jäkligt allt är. Nu ska jag försöka formulera ett positivt inlägg. Snart kommer min älskade syster hem! D är bara tre veckor kvar och de första dagarna kommer hon inte att få slita sig i första taget! Alla andra som vill umgås, ställ er på KÖ!!! Som jag längtar just nu. Och framför allt när det är som jobb...nej just det POSITIV....Vi åt god mat idag....till exempel.

Det händer ju massa roliga saker i livet också men det är svårt att riktigt ta till sig och njuta av det. Jag har till exempel pratat med massa kompisar som jag inte talar så ofta med under senaste veckan. Det är kul och man behöver ju älta lite. Jag är inte helt bekväm med att skriva här så en hel del utelämnar jag. Tex var min son bor för tillfället och hur länge han ska vara där till exempel. Eller om polisen hör av sig eller inte...såna saker tänker jag att jag kanske inte vågar skriva om. Inte för att jag tror att idioterna kan läsa eller för den delen orkar bry sig om en tantblogg...nu är jag där igen och skriver om det tråkiga! Sluta nu Annkin berätta något kul istället.

Fina fina Fabian
Hästar det är kul. Red min andra westernlektion idag och hade verkligen lika kul idag som sist. Man ser ju inte bättre ut i sadeln för att man byter utrustning men LEENDET det ser jag inte så ofta på mig själv. Jill tyckte vi hade tränat på bra och jag får behålla sadeln tills jag lämnar Fabian om två veckor för ryggen var så mycket bättre. Kanske kan jag köpa den eller så hittar jag en annan. Här kommer i varje fall bildbevis på att jag fortfarande kan skratta och ha roligt trots alla tråkigheter sista veckan! Jag är lyckligt lottad som har en sån här bästa kompis att tanka lycka hos när det behövs...










3 kommentarer:

  1. När går du på semester? Vi måste ju planera :D:D:D:D Jag kommer direkt från Flygplatsen till Er på Midsommarafton, hinner nog inte stanna och handla på vägen ;)Antar vi firar midsommar hos Er som vanligt? Eller har vi andra planer?? Min födelsedag ska jag fira med Kebabtallrik och Bärs på stan med Fredrik och Andreas - Du får gärna komma med :D

    SvaraRadera
  2. Jag har semester 28-32 kanske halva 27 om det funkar i verksamheten...midsommar hos oss men jag vet inte vilka eller hur många som kommer. Kanske dags att skicka ut en inbjudan? Fyller du på lördagen? Tror absolut jag följer med om jag vågar åka buss vid det laget;)

    SvaraRadera
  3. Ingen av mina medtagna vänner från förra året kommer så det blir dina vänner och familj och eventuellt en små kriminell dum ligist eller två - vi bjuder in dom så kan jag gräva ner dom i din kompost :D Jag fyller på lördagen och det enda jag önskar mig i present är en fet kebabtallrik med tillhörande kvalitets öl från Bishops :D Jag sover över så har du sällskap från bussen! :D

    SvaraRadera