Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

måndag 1 juli 2013

Nu skälver det till

Sista skälvande andetaget är här. Imorgon gör jag min sista dag på jobbet. Det känns inte ens verkligt...skönt att få bli ledig lite. Jag laddar med massor av motion och brun utan sol. Den där fina bikinin jag köpte...provade den igår. Hahaha! Att man aldrig lär sig. Nåväl den täcker i varje fall allt hår som skulle kunna sticka ut. Fast den är så tight att man typ ser håret igenom...sådär ännu ett intressant fakta om kvinnokroppen. Tur att man ser frisk och hälsosam ut och att man orkar röra sig. 

Tog en fantastiskt härlig promenad med Lindsey runt Härlanda tjärn efter jobbet. Inte i jättesnabbt tempo för vi verkar ha en del att prata om och då är det svårt att "power walka" himla go tjej min kusin har gift sig med måsta jag säga. Gillade henne skarpt första gången jag träffade henne och efter dess har jag bara gillar henne mer och mer. Det är härligt! Som att få en ny kusin eller kanske kompis i livet. Det kan man ju behöva lite till mans skulle jag tro.

Efter promenaden hämtade jag upp Nattis och Thea med familj. Vi gjorde en hästshopping tur för att köpa lite grundutrustning till Theas hyrponny Felix. Själv köpte jag ett westernträns och ett stångbett eller betesbett som det hette. Det var det jag tittade efter. Hittade ett fint ylletäcke på rea som jag inte kunde motstå. Nu ska jag bar försöka sälja av lite saker jag inte behöver och se om man kan få tillbaka lite pengar och göra plats i skåpet...


Väl hemma städade jag ut mitt stallskåp och kände mig grymt duktig. Tänk både klädgarderoben och stallskåpet städat innan semestern börjat.  Otippat...

                                  Före

                                     Efter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar