Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

tisdag 10 september 2013

Magisk höst

Det är höst, det tror jag. Magisk känns den...idag regnade det lite på oss men på eftermiddagen släppte vi ut barnen i kortbyxor igen. Att det kan vara så här!
 

Efter jobbet satt jag på altanen och läste en stund innan jag åkte till sofia för middag, the och samtal. Det var underbart så klart och rättsom det var såg vi en bil som stannade och två personer som klev ut och tittade på något. När vi kikade ut genom fönstret såg vi den mest fantastiska regnbåge vi sett. Tre bågar och så klara att de gick att ta på. Bilder gör det inte rättvisa men tack vare en panorama app jag har fick jag plats med hela på en bild...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar