Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

lördag 14 september 2013

Fredag den 13:e

Jag hade tänkt skriva om en mysig eftermiddag på småbarnsavdelningen idag. Ryckte in som extra pedagog där under planeringarna och myste med små ettåriga ungar i två timmar. Barnen var söta, glada och fick nya blöjor i någon sorts turordning. Missade tyvärr en viktig sak så nu känner jag mig som mest misslyckade typen i manna minne. Ska inte gå in på detaljer här men har nog gjort bort mig lite grann ;) tur allt löste sig och Inge fara skedd som man säger. Och lite nya lärdomar kan man ju alltid dra. 

Sonen var  så nöjd med flickvännens 18 års present som kom lite tidigt! 20 km i Lamborghini. Även där slog oturen till lite gran men det löste sig till det bästa.  Tror han avverkad sina 20 km på kanske 15-20 minuter medan jag och Malin stod och småpratade om viktiga saker i solen. Vi han också dricka kaffe på Nääs fabriker och njuta lite innan.  Vansinnigt glad pojk efter. Jag och Malin var nog lika exalterade faktiskt. 

Lite sen blev  jag ju till kvällens afterwork som var väldigt trevlig!  Lite trött är man ju dock på fredagskväll så nu är det dags att nana...









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar