Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

fredag 31 januari 2014

Fredag hela veckan

Kanske hade varit tråkigt i längden men jag hade behövt en lång helg. Fredagen känns som om den var längre än den var. Slutade dock tidigt och hämtade barn ett på skolan, barn två på stationen för att åka till Lerum och köpa lite Marsvinshö. Skulle onekligen behöva hitta en billigare leverantör. Någon som har en höbalar över till försäljning?  Nåväl det blev en trevlig utflykt för i affären jobbar en gammal stallkamraten som snart kommer tillbaka till värt stall med sin isis. 

Efter vi kom hem pratade jag länge mer en vän i telefon om livet och livskriser och annat mysigt som ofta kommer på tal nu för tiden då man passerat 40...

Förhöjde sen krisen med en hel pizza ett par glas rödvin och en choklad muffins framför tre timmar sagan om ringen tillsammans med dottern. Känner mig hyfsat svullen och uppblåst nu och funderar på om jag borde ha avstått något av det goda. I morgon får det nog bli  långpromenad i skogen så samvetet också får motionera, jag tror det behöver det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar